Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

-

Av evelina johansson - 29 juli 2010 14:56

kunde inte blogga igår eftersom jag va och badade typ hela dan med issa (a)

hon väckte mig kl tolv, sen mötte jag hon vid tjärn. sen stack vi hem t mig, sen fick hon skynda sig t bussen och massa grejjer ...

och imr ska jag slinga håret :)

jag orkar seriöst inte ha blondt längre,

ska tjata på mamma så jag får bli brunett igen ;$$

men iaf, har nt gjort så mkt idag '

om TJUGO dagfar drar jag t turkeyy ;D

saknar dig anton <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina johansson - 2 augusti 2010 17:07


har inte kunnat blogga eftersom jag har varit hos pappa. :(( jag har stukat foten ;p har haft kryckor i fan snart en fitt vecka. jag sprang sen rammlade jag på nått konstigt sätt (a) haha, helgen har varit helsjukt. jag orkar inte berätta all...

Av evelina johansson - 27 juli 2010 15:52

   tubtop från cubus    trosor från h&m        magtröja från h&m    tupbop från vero moda   bh eller vad man ska kalla den från lindex     bh från lindex    kofta från gina tricot     klänning från gina trico...

Av evelina johansson - 27 juli 2010 15:30

mamma ringde och väckte mig kl halv tolv, jag fixade mig och åt lite grann. åkte till stan med mamma, köpte typ bh två koftor en tubtop skor magtröja trosor solglasögon och lite andra grejjer :) åkte till birsta efter det. sen n...

Av evelina johansson - 26 juli 2010 22:09

ah hej, jag ahr inte kunnat blogga på hela helgen eftersom jag har varit hos pappa.. frida och jag tältade på baksidan av huset. fast ah, man kan faktist inte kalla det att tälta, vi va ute hela jävla natten, sen igår så satt vi i köket och k...

Sha

Av evelina johansson - 24 juli 2010 13:41

anton kom hit igår runt kl 10 - 11 på kvällen, vi satt på en film. tittade lite, myste blandannat ;) han somnade vid två tiden. och jag vid fyra halv fem. kan väckte mig kl tio eftersom han sa att han skulle '' hem '' men han sa bara det för ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards